andas in å andas ut fyfan jag fattar ingenting...

Sitter med världens jävla sveda i ögonen,vill verkligen sova,men jag kan inte,jag har blivit helt stissig för jag har äntligen FIMPAT nu.Jag tycker detta känns bra,men det känns oxå, tomt,förjävligt,hemskt,ledsamt,jobbigt,åt helvete men jag ska klara detta,jag måste fimpa cancer pinnen nu,jag pajar min träning å allt annars,på tal om träning ska jag börja träna om 3 tim,innan mitt kära jobb,hur ska jag orka med detta sen efter jobbet ska jag ytterligare ha ett pass,jisses detta kommer bli min död.Men jag ska klara detta,jag kör stenhårt på detta nu,det måste bli som jag har lagt upp mitt mål,går den i kras ska jag gräva ner mig 30 meter under jorden.Det ända bekymmer jag har just nu är ju ciggen,jag vill, jag måste och jag SKA klara detta nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0