härliga söndag:)

Skönt att äntligen ha bytt blogg,jag gjorde ju ett namnbyte,så jag heter alltså inte Gabriella,utan Josephine och detta är gjort på skatteverket,så jag driver ju inte med någon här..Bra att ha rätt ut detta....


min lördag va hur bra som helst,va hundvakt åt lille biffen:9så otroligt söt e denna hund.sen vart det en myskväll för mig å lillebror,för vi hade huset för oss själva,ungdomspensionärerna va ute å gjorde staden osäker...
Och så måste jag ju naturligtvis gratta,Mats min kära svåger till en tredjeplats i bodybuilding tävlingen i norge:)det va ju inte dåligt alls tycker jag,hoppas han själv e nöjd med detta,men nu får han se upp med mig nu när jag börjar biffa te mej mohahah..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag vet att du antaglgien inte vill prata med mig. men som sakt har försökt få tag i dig en längre tid för jag vill ha tillbaka min tjorta! ring mig på numer 0739-990711 /Charlotte

2010-04-21 @ 16:53:12
Postat av: Ida

din blogg suger

2010-04-21 @ 20:45:44
URL: http://Nattstad.se/angelmommy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0