23 hela år och en underbar helg:)

Som dom flesta vet,fyllde ju jag 23 år i fredags,måste tacka alla som gjorde min dag helt underbar:).
Inte bara vänner och familj men även alla mina underbara arbetskollegor:)tusen gånger hundra många tack <3 <3...Lördagen började inte så bra mådde som en död råtta å laga brunch till mina syskon som skulle komma och fira mig:)Har fått så fina presenter från alla så jag kan inte vara mer än glad:)


Men nu till något mindre roligare som vanligt känner jag, förlåt om jag klagar så mycket nu för tiden,men ska man inte få göra det,när man känner att det finns folk som bara gör att man blir förvirrad, ledsen å arg,visst har ni era stunder när jag blir glad men det verkar inte som att jag ska vara det som jag har fattat det.Det kommer komma till en punkt där jag har fått riktigt nog å det dröjer inte så länge till,eftersom jag har sagt det så många gånger men det tycks inte gå in.För jag säga att det här e verkligen sista gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0