dags att börja skriva igen känner jag...

Som sagt så har jag ju inte skrivit på länge,jag har känt att jag inte velat mig ta tid till det.
Har ju hänt typ tusen miljoner saker under tiden med,har haft tre härliga semesterveckor bla.
synd att det regnade arne värre mestadels av semestern,men det får man la stå ut med,kan ju faktiskt göra massa saker ändå.



Och till en helt annan sak nu
 Jag har börjat med mitt funderar stadie igen,känner att jag måste verkligen skriva av mig en aning.Jag har kommit sålångt  med mig och det är jag så otroligt glad och stolt över att jag klarat det.Men jag har fortfarande att litet jävla problem kvar att lösa,all vel hit och dit med människor som jag inte vet vart jag har,jag kan inte ha det så,jag måste nog ställa högre krav till folk tror jag om jag ska lyckas veta vart jag är på väg,jag tycker att jag har min fulla rätt till det,eller har jag fel? Jag menar jag har ett jobb  och en som jag klassar som världens underbaraste  bästa vän,sen har jag ju min familj naturligtvis och inte fan klagar jag på det och å andra sidan så behöver jag nåt mer tänker jag,och svaret är ett STRORT FETT JA.Jag gör verkligen det,jag är snart 23 jag söker mer,jag tror dom flesta förstår vad det är jag menar. Och efter idag så har jag förstått att det kommer fortsätta på sama jävla visa som det verkar,men det kommer jag inte att acceptera sålänge till kan jag säga,så det kanske är på tiden att förstå vad jag menar,snalla jag behöver veta vad jag ska göra....


Kommentarer
Postat av: ida

Jag förstår inte vad du menar? Men hoppas iallafall att det är jag som är den där bästa vännen? hihi <3

2010-08-12 @ 21:14:17
URL: http://nattstad.se/angelmommy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0