22 and seriously a demented lady....

Har haft en kanon dag idag,som vanligt alltid lika kul på jobbet mitt:)..Sen så efter jobbet så ringde beccis,och  ville ses en stund,så vi satt i vårat soliga hawaii,och pratade en stund och hade trevligt:)Sen så passade jag på och hälsa på syster alex och biffen en stund med,jäkla biff som ska bita i kläderna på detta viset:(men han e sötast ändå hehe..

Imon efter jobbet ska jag hem till Ida blåbär en stund och umgås:)vi har alltid så roligt när vi ses,men då förväntas en go kopp kaffe isf annars åker jag inte hela den vägen...



Så måste jag bara skriva ett par rader om Jimmy,för han har ju tjatat om detta nu ett tag.
Jimmy han e en mycke otroligt störd människa,precis som jag men det är inte mej vi ska skriva om just nu.
Han är en person som kräver mycke uppmärksamhet,väldigt elak och har ett dålikt inflytande på omgivningen,och är otroligt ytlig.Han är 30 år,har inte jobbat på ett halvår och bor hos hans bror (jisses)Och hans vännerkrets består av RONNIE usch usch usch här måste det verkligen ske en dunder förendring.Men ändå kan jag sitta å  prata timvis med denna kille så nät bra finns väl hos han med kan tänkas:D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0