gå och dö satans jävla pandatant...

Idag har eftermiddagen vart katastråf bengt åke,jag fattar verkligen inte vad problemet är?att man kan nervärdera en annan människa på detta sätt,fy fan ni får mig och spy hjotronmos.
Och att styra och ställa över en vuxen människa,som bara försöker kämpa sig runt detta jävla skrot system vi har här i sverige,som vill komma nånstans i livet,jag kämpar för att jag vill,jag behöver,och jag ska klara detta,men det e ju ta mej fan omöjligt eftersom enligt er är jag 5 år,jag är 23 år för i helvete.NI får mig att vilja ge upp totalt,jag har faktiskt seriöst planer på att skita i allt,och börja leva på soc hela mitt liv.eller möjligtvis bygga en träkoja i brunnsparken och leva på vatten och grus låter det bättre?sug getpung kärring jävel.....




Men efter mötet hade jag en trevlig aveny syn hehe,med min bästis festis Ida blåbär,och fick se alla glada studenter:)Tänk att det ändå har gått tre år sen jag och Ida tog våran student,den dagen är ett minne för livet:)och så fick jag ju klämt i mig en gå kall öl oxå hehe men kan ju inte gå på avenyn i hawaii väder utan att ta en bärs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0