jag hatar verkligen att vara sjuk....

Idag är jag sjuk,jag får mina migrän anfall och det är sjukt jobbigt,bättre är det nu men jag kunde inte gå till jobbet idag:(...Jag som verkligen längtade efter att gå till jobbet idag.men imon blir det nya tag och massor av jobb hehe.Och så klart träffa mina underbara kollegor.dom är verkligen bäst,och vi har väldigt roligt:)Jag har sån tur att ha detta jobbet.

Igår kväll fick jag ett samtal av min underbara ida,jag höll på att dö,jag längtar verkligen jätte mycket efter henne och Rebecca nu.jag kände hur mycket jag saknar dom nu efter vi la på,va så underbart att få höra hennes röst igen:)hon sa att hon har så mycket att berätta,massa kuliga saker,så när hon kommer hem igen så blir det balkongmys med vin,och vi tre damer:)det har man längtat efter känner jag.Ida sa oxå att hon hade pratat med sin mamma med,och att hon kanske skulle hälsa på mig en stund idag,hoppas verkligen det,hon är verkligen en underbar människa,man kan ju inte göra annat en att tycka om henne,jag har inte träffat henne på några år nu,så det ska bli så kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0