underbara du....

Jag vet ju att du läser min blogg,så då kanske du förstår att jag menar fullaste allvar,och att det inte bara är snack från min sida.Det är sjukt jobbigt,att det är så långt avstånd mellan oss,men det är ju alltid nåt som går att lösa på något sett.Jag lyser verkligen upp när jag ser att det är du som ringer,jag blir glad i hela kroppen när jag hör din röst,du är den ända jag kan prata med i flera timmar,och vi kan verkligen prata om allting.
Jag kan se oss framför mig,för vi är the same helt enkelt,och jag längtar jätte mycket till min semester då du ska komma hit.DU ÄR HELT ENKELT BÄST:)




Och nu till något helt annat,min helg har vart helt klart sjukt bra:)fredagen var ett jäkla flängande hit och dit,så när jag äntligen va hemma,så kände jag att det ända att göra är,att vara hemma och mysa på soffan med tingeling,igår hade jag middag hemma hos mor min,med mina kusiner och respektive,hade verkligen jätte trevligt med er,det är bara lite tråkigt att det inte blir så ofta,men nu har vi bestämt att vi ska göra om detta i sommar,så det kan ju inte bli bättre:)..Idag så har jag och min underbara lillebror Jonathan vart i stan,och handlat kläder till honom,som han ska ha på sin skolavslutning,självklart blev det ju lite kläder till mig med haha.Så nu är det bara till att vila upp sig så man orkar med en ny jobbvecka:)..Hoppas ni andra också har haft en bra helg


ha det gööötttt haaaj leverpastääääj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0