dålig uppdatering sorry för detta...

Ja som sagt sjukt kass uppdatering,ska skärpa te mig...

Kan ju berätta om min underbara helg då,en så grym helg har jag inte haft på evigheter:)alkis jossan har kommit igång igen heheh..Vi satt hemma hos min bästa Ida och drack en massa vin å prata å hade kul:)Så klart va ju beccis där ingen fest utan denna dam hihi,tess va oxå med som man inte umgås med så mycket som man skullle göra egentligen,där får det bli en förendring med:)Men detta va en helt underbart bra fredag.Lördagen skulle vi åka te slottskogen och kolla när Idas bror och far sprang gbgvarvet och så klart får jag tillägga att lite öl kom med i bilden:Dmen blev inte så lång vistelse där för min del,men som vanligt kan jag aldrig lära mig att jag har min panikångest,så jag mådde inte så bra och bakis på detta usch.Men tack mina underbara tjejer för en helt underbar helg:)


Och såklart får man ju skriva om dagens händelser med.
Dagen började ju bra,lika glad e jag när det blir måndag och ny vecka med jobb,jag älskar att gå till mitt jobb:)
Men att nästan bli av med tummen min med en ny slipad kniv va inte kul,men det va inte mitt fel dock,blev ju störd i koncentrationen av min kära kollega.Sen så vart man hundvakt åt lille biffen med,han börjar bli en stor kille nu:)


Kommentarer
Postat av: ida

Tack själv! Du är världens bästa vän! FINNS INGEN SOM DIG, SOM JAG SOM OSS SOM VI <3

2010-05-24 @ 23:21:13
URL: http://nattstad.se/angelmommy
Postat av: josephine

aww you are the sweetest:)löv yah hun

2010-05-25 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0